page_banner

NEW

Linea di Produzione di Tubi di Alta Qualità

Transport for London (TfL) hà annunziatu chì u tubu di notte di a linea tornerà u sabbatu 2 di lugliu dopu una chjusa di dui anni.
Questu facenu a Linea di u Nordu a quarta linea per riapertura postu chì i servizii dopu l'ora sò stati sospesi per via di u coronavirus, dopu à e linee Centrale, Victoria è Jubilee. A Piccadilly Line hè prevista per seguità l'estate.
U sindaco di Londra, Sadiq Khan, hà dettu: "Questu hè un altru mumentu impurtante in a ricuperazione di a capitale da a pandemia - una grande nutizia per i londinesi è i turisti chì volenu gode di l'incredibile vita notturna di a capitale, chì Sapendu chì puderanu acquistà una casa di u nordu. "
Tuttavia, a linea hè stata riapertura solu nantu à e rotte pre-pandemiche nantu à Edgware, High Barnet, Charing Cross è Morden spurs di notte.
Mill Hill East, Battersea Power Station è filiali Bank ùn operanu micca treni durante u serviziu di notte.
Prima lanciata in 2016, u Night Underground dà à i Londoners un accessu 24 ore à u tubu u venneri è u sabbatu.
Nick Dent, Direttore di l'Operazioni di i Clienti in TfL, hà dettu: "Sò felice chì u serviziu di u tubu di notte Northern Line riprenderà u sabbatu 2 di lugliu, guidà ancu più a ricuperazione in a capitale.
"L'estate hè u tempu perfettu per i londinesi è i visitatori per sfruttà a maiò parte di Londra, cumpresa a so ecunumia notturna di classe mundiale".
Mentre l'usu di tutti i servizii hè cascatu à l'altitudine di a pandemia, Transport for London hà revelatu chì l'usu di u tubu hè avà finu à u 72% di i livelli pre-Covid.


Tempu di post: Jul-21-2022